Forum Rozmaitości (bywa że i) Biblijne Strona Główna


Rozmaitości (bywa że i) Biblijne
Forum serwisu "Rozmaitości Biblijne i nie tylko..."
Odpowiedz do tematu
Postepowy odlam Kosciola w Niemczech
veslao
Site Admin

Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 298
Skąd: Krakow
Odpowiedz z cytatem
radek 1500 napisał:
Widac ze statystyk ze papierza kochamy ale na antykoncepcje patrzymy inaczej i po prostu robimy swoje. Ciekawe tylko dlaczego inni krytykuja? Moze traktuja wiare bardziej serio? Zalezy im na jej ksztalcie? Czuja ze cos jest nie tak? Ale to juz temat na inny watek


Z rozmow prowadzonych z osobami zaangazowanymi w Kosciele w Niemczech (obecnie pracuje w dosc duzej parafii w przemyslowym miescie) wnioskuje, ze ci, ktorzy najwiecej krytykuja i maja tak zwane wlasne zdanie, rownoczesnie maja bardzo nikle pojecie o tym, w co wierza. Ich "Credo" ogranicza sie do krytykowania celibatu, domagania sie kaplanstwa kobiet, domagaja sie uznania antykoncepcji, dopuszczenia powtornie zonatych/zameznych do Komunii, wprowadzenia wspolnej Eucharystii z protestantami (mimo ze protestanci zupelnie inaczej wierza w Eucharystie). Jesli ktos z tego grona cokolwiek wie z zakresu teologii, to zasadniczo tylko w tym celu uzywa swojej wiedzy, zeby pomieszac: gdzie by mi do glowy przyszlo, zeby od glosowania rady parafialnej uzaleznic to, czy Chrystus jest naszym posrednikiem wobec Boga!!! A tu juz cos takiego mialo miejsce. To swiadczy o zupelnym niezrozumieniu zarowno Kosciola, jak i miejsca prawd wiary w Kosciele - no i o braku elementarnej wiedzy biblijnej.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Postepowy odlam Kosciola w Niemczech
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu